reklama

Má ružové tričko so štrasom a nápisom POLICE..

„Mala krásne bujné poprsie a on povolil zdrhovadlo a vytiahol svoje bohatstvo“...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Sedím na pohovke v izbe.Pozeráme si fotky s kamarátkou a Danka číta knihu.Ja som stratil zábrany.Tak si rozopínam nohavice.Úplne otvorene.Vraví, že je Gay...Má ružové tričko so štrasom a nápisom POLICE..Stratil som zábrany.To fakt? Smeje sa.Fakt!Danka sa smeje.Ukazujem svoju dĺžku odhadom..Takého malého.Otočím sa a chcem ho ukázať.Danka kričí nie...Ja, že fakt..Meriam ho rukou..„Celkom v pohode“... „Až keď sa baba otvorí „....... tak chlap stratí zábrany...A to som jej chcel pôvodne ukázať ako horia prdy.

Matúš Ulický

Matúš Ulický

Bloger 
  • Počet článkov:  123
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ŽIJE Zoznam autorových rubrík:  Ja a pivo a iné strastiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu